2007-03-29

Plus & minus...

Okey... idag får det nog bli en liten lista... som en försiktigt start...

PLUS:
  • Vädret - sol, värme och glädje

  • Bloggen - starkt behov, gränsande till missbruk

  • Morgonkaffe - varmt och svart

  • Vänskap - går inte att leva utan

  • Kameran - min bästa investering

MINUS:
  • Arbetet - lite för mycket nu igen

  • Bilköer - värre än någonsin på morgonen

  • Egen tid - alldeles för lite och för sällan

  • Sjukdom - egen och andras i omgivningen

  • Pengar - tar slut innan man hunnit se dem

Kanske någon annan som vill göra en liknande lista, se det som en liten frivillig utmaning till er allihop som tittar förbi...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kanske gör en jag också.
Ha det fint trots mycket jobb!

Anonym sa...

Oj får se om jag kan hitta så många pluss o minus.. *ler*
Ska göra ett försök..
Har ngr pluss vet jag iaf...
Ha det bra o ta det lugnt..
Cinapina

K sa...

Skriver minst en positiv sak varje dag i vänsterkanten på bloggen. Bra att gå tillbaks till när man inte mår så bra.

Linnéa sa...

Jag vill vara med och leka =)