2007-01-12

Vilken dag...

Pust... idag har det verkligen varit körigt här... inte en enda lugn stund sedan i morse, knappt hunnit sitta på min stol här vid datorn mer än några korta ögonblick... och då var ändå min kalender helt tom i morse när jag kom till jobbet...

Men nog sjutton har jag fått springa från det ena mötet efter det andra... tyvärr med den enda konsekvensen att jag inte hunnit göra något av det jag verkligen skulle hunnit göra... så det får jag nu försöka hinna med på måndag istället... kanske...

Jag ska fortsätta jobba nu men vill ändå avsluta med att säga...


Ha en riktigt trevlig helg !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är ju det jag säger: Mäten är ett otyg!

Anonym sa...

TREVLIG HELG till dig med vännen.
Puss och kram
V.

Anonym sa...

Regn o rusk.. Trist söndag.
Nästan så man längtar till måndag till sina chattisar igen..*haha*
C