2007-01-30

Tröttheten...

Halvvägs hem i bilen slog den till... en fruktansvärd trötthet slog klorna i min kropp... trodde nästan jag skulle somna vid det sista rödljuset... fick uppbåda all kraft jag hade kvar... bara för att öppna garageporten när jag kom hem...

Väl inne var det bara att ta av ytterkläderna....och sedan falla rakt ner i sängen... där jag legat fram till nyss... kändes som att köra 180 rakt in i en vägg... har nog aldrig upplevt något liknande...

Kanske var det ett tecken... att de långa arbetsdagarna inte är så lyckade... har senaste tiden slarvat en hel del med att äta lunch på dagarna också... men det har jag nu börjat med igen, efter vissa små påpekanden...

Det får nog bli en tidig kväll idag... i alla fall i jämförelse...

Jag ska "bara" skriva ett par mail och kolla några bloggar... men sen är det nog sängdags... faktiskt...

God Natt !!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät ju inte så kul att vara så trött att du riskerade att somna vid ratten.Det låter som du verkligen behöver komma i säng och försöka vinna tillbaka lite tid så du piggar på dig....
och man ska inte slarva med lunchen:(
Ha det gott och sov fint
Annelie

Anonym sa...

Ja du det där med bilkörning och trötthet är ingen bra kombination alls..
Inte slarva med maten flicka lilla, då kan det gå riktigt illa.
Nu har jag länkat från min blogg till dej.
Ha de gott..
Kram

Anonym sa...

Håller med mina vänner här..
Var rädd om dig..
Dags att varva ner. Kunde jag skulle jag skaka om dig så du insåg..
Livet är för kort.. Spring inte in i väggarna utan strosa genom livet ist och njut av det som är bra.
Lätt för mig att säga kanske men...
Ja du vet att jag bryr mig...
*blombergskan*

Ninaw sa...

Härlig bild! =)

Sjukskriv dig några dagar? Kanske är behövligt? Så du får sova och pusta ut!