2007-01-25

Ljusning...

Jag har just avslutat ett kort telefonsamtal med sonen... det ser ut som han äntligen tagit ett första steg mot ett eventuellt jobb...

Han ska på en jobbintervju i morgon eftermiddag !

Med lite tur har han nu, till slut, kanske fått en liten möjlighet till ett riktigt jobb, ett där han är regelrätt anställd och får en korrekt lön, och även om jag givetvis gläds med honom... så vet jag ju att det kan komma ett bakslag också...

Håller nu tummarna för att intervjun går bra i morgon och att han äntligen får in en fot på arbetsmarknaden...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ok
Hjälper till och håller lite tummar jag med.
=)

Anonym sa...

Håller tummaran jag med för intervjun;)

Och apropå organdonationer, så var jag anmäld redan på den tiden man gick runt med donationskort i plånboken....Alltid varit självklart för mig med!

Kram

Anonym sa...

Åh så bra..
Dom behöver komma ut ur boet o tjäna egna pengar o inte bli matade av sina föräldrar för länge ungdommarna..
*nattugglan*

Annika sa...

Håller tummarna för sonen!