2007-01-16

Hur visste de...

Fick ett reklamutskick via mail i går... från HP, leverantören av den bläcktråleskrivare jag har kopplad till datorn... och ibland kan man ju verkligen undra... hur bra koll de har på sina kunder... *fniss*

Läs texten i det inringade partiet... hur visste HP det... att jag börjat året med att skaffa en ny tatuering... måste kollas upp, för vem vet annars var detta kommer sluta...

Lämnar er med dessa tankar i skallen... återkommer nog ;-)


P.S.
Lovar att bilden inte är manipulerad, annat än den röda ringen jag lagt till...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmm ngt skumt är det..
Jag har också HP och även jag bestämde ju att tatuera mig ibörjan av året..
Läskigt jue....
C

Anonym sa...

Ja, ibland undrar man ju.
Vad läskigt !

Hi hi hi ..men lite roligt var det ju =)

Ha en bra dag. Hoppas solen skiner på dig också. Det gör den på mig iallafall. Värsta vårvädret här hemma =)

Kram på dig, vonkan