2007-01-26

Totalt slut...

Usch, det här blev minsann ingen rolig dag... trött så jag nästan grinar... usch, verkligen ingen bra dag... inte alls...

Känns som om jag inte hunnit med någonting... bara en enda röra... bara en massa möten... som inte leder någonstans...

Den som började så bra... aldrig får man var glad :-(

Får försöka vila mig i helgen... samla kraft inför nästa vecka... då finns det i alla fall något att se fram emot... skriver inte mer idag, blir ändå bara trist...


Hoppas ni får en bra helg !

2 kommentarer:

Isprinsessan sa...

Asch, jag blev nr 5004... Hoppas din helg blir lugn och skön och utan trassel.

a.

Anonym sa...

Fanns det inte nått sånt där hemskt gammalt talesätt typ "vissla om morgonen, gråta till kvällen"?
Nått som jag vill minnas man kunde få sig tilldrämt med om man var för glad om morgonen.
Hm.
Hoppas helgfriheten piggar och lyfter upp dig!