2007-01-02

Nytt år, ny telefon...

OK... jag erkänner !

Jag är nog barnsligt förtjust i nya tekniska "leksaker" och i fredags var det dags igen... jag hade upptäckt att jag kunde, genom att förlänga ett mobilabonemang, skaffa en ny mobiltelefon...

Så... nu sitter man här med en alldeles ny, blank och svart telefon från Sony Ericsson... modellen heter K800i och den har givetvis en massa coola bra-att-ha-funktioner... så som t.ex. 3.2 megapixel kamera med blixt, MP3-spelare, radio, möjlighet att surfa, titta på TV, lyssna på ljudböcker m.m. m.m.

Hmmm... vad gör man inte för en stunds lycka ?

Återkommer med när jag hunnit lära mig hitta runt bland alla knappar och nya funktioner ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm JAG skulle nog också pillat o lyssnat och knäppt bilder hejvilt med en sån telefon..
Avundsjuk? JAG? ALDRIG?
*ljuger mig blå*

Isprinsessan sa...

Mmmm, också avundsjuk. Mitt krav på min nästa mobil är just en BRA kamera. För hur det nu än är så har jag nästan alltid mobilen med mig (om än på ljudlös). Det kan jag inte riktigt säga om digitalkameran. Kanske kan den nya telefonen få ersätta MP3-spelaren också...

Men men, mitt abonnemang är rätt så nytt... men det lockar mig...

God fortsättning
a.

Anonym sa...

Hi Hi vad kul..
Jag fick en röd eriksson k610i i julklapp.. jättekul.. den har 3g om jag vill men håller mig till det vanliga tills vidare.. den har messenger också..
jag tycker den är häftig och det roliga är tycker jag att hämta teman och bakgrunder gratis yihaaa. du vet hur galen jag är i bilder..
Registrera din mob här så får du en massa gratis prylar och uppdateringar
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&template=ph1&zone=ph
Lycka till och jag önskar dig en fint 2007 kram Nicki

Anonym sa...

Välkommen i K800 klubben;)

kram