2007-01-29

Inte helt frisk...

Trodde att förra veckans "lilla" magproblem var över... för vår hund alltså... men tyvärr verkar det ha blivit värre idag... fick just veta att förmiddagen INTE varit speciellt "trevlig" där hemma...

Usch, tänker inte gå in på detaljer... men jag är ganska säker på ni ändå vet vad jag menar... och jag är verkligen orolig för vad det kan vara som gör honom dålig...

Vi köpte en lite annan "smak" på hans foder nu sist, som han inte verkar ha gillat, kanske kan det vara problemet men ändå... sådana symptom som han nu visar borde inte ha sin orsak i det bytet...

Som tur är... är han än så länge ganska pigg och dricker som han ska... jag måste nog försöka prova med att köpa ett annat foder på vägen hem idag... så han kanske kan få tillbaka aptiten...

Vill inte behöva åka till en veterinären just nu precis... inte nu när jag ska åka bort i slutet på veckan... fast... det vore ju just typiskt, bara min vanliga "tur"...

Provar med nytt foder ikväll... och i värsta fall får det väl bli ett besök på närmaste djursjukhus trots allt... *suck*

Bara det inte är något värre............

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas verkligen att det beror på fodret,så att det blir bättre när du byter.Inte kul med vetrinärbesök.
Annelie

Anonym sa...

Men det där var ju inget vidare med vovven.. Min dotter har precis en sådan go hund oxså.
Härliga hundar de där.
Ha de fint och hoppas det löser sej.
Tjingeling

Annika sa...

Hoppas vovven kryar på sig utan besök hos veterinären.
Kramar och nospussar från mig och mina vovvar

Anonym sa...

Usch man blir såååå orolig för sina fyrbeningar som inte kan tala om vad som är fel o hur det känns.
Hoppas verkligen det ordnar sig.
Vänta inte för länge med vet..
Kram
CInapina

Anonym sa...

Stackars bästa Basse :( Krya på sig. Kram kram kram till vovven/Anna