2007-01-25

Snap...

Hittade just en liten roligt och gratis tilläggstjänst för hemsidor och bloggar... och tänkte testa om den fungerar att använda här...

Tjänsten heter Snap Preview Anywhere och om allt fungerar, ska den nu visa en liten förhandsbild när du placerar musmarkören över någon extern länk i min blogg.

Kanske ska det fungera även för intena länkar, men jag måste läsa på lite hur man gör då... så nu får nöja er med de externa först.

Tillbaka senare... ha en fin dag !

*EDIT* Sådär, nu ska det funka för interna länkar också...

3 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ himla läckert...
Att du bara HITTAR allt sånt där..
Ha en fin dag..
Ska försöka skrapa ihop resterna av mig själv och försöka modellera ihop mig igen..
Tack för ditt stöd..
Cinapina

Linnéa sa...

Kul! =D

Anonym sa...

Va roligt att du ville länka mig.
Det pluppar verkligen upp en liten ruta när man drar över länkarna.
Kul!
Ha en bra dag
Annelie