2007-01-09

Försöker minnas...

Sitter här, mellan två möten, och försöker komma ihåg hur det kändes sist... då när jag gjorde min första tatuering...

Minns att det var viss brännande känsla... inte att det gjorde direkt ont... men ändå lite kanske... spänningen fanns där i alla fall och jag vet att jag nog ska se till att ta med mig något att dricka...

Det tar ju minst ett par timmar att göra klart den här nya... lite längre än sist alltså... men det är det värt !

Ska nog åka förbi apoteket redan på vägen hem idag, måste köpa en tub Helosan... perfekt att använda efteråt... för att smörja in tatueringen med innan den läkt... brukar ta någon dryg vecka...

Ha en trevlig kväll !

4 kommentarer:

Anonym sa...

hihi...du är farlig..man blir ju sugen igen..
herrekors..tänk så knäppt..man blir sugen att plåga sig...ja jösses..ja du vet..jag ställer upp *L* /Anna-karin

Anonym sa...

Skulle köpa Helosan jag också igår..
MEN det fanns inte en tub att frambringa på ICA här. HELT slut vare. Men men jag har ju en hel månad kvar att sukta efter min tatuering. MEN sen kommer den på plats.. JIPPIEEEEEEEE..
C

Anonym sa...

Å, nu får ju jag minnerna tillbaka.
Doften av Helosan, sååå underbart.

Låter lite sjukt kanske, men den är så härlig. =)

Ha en fin onsdag grabben, i morgon gäller det =)
Kram, vonkan

Anonym sa...

Hm nja hm, har ju inte riktigt fattat den där tatueringshypen.
Men får väl önska "ha det kul" för din skull då.
=)