2007-01-31

Med lite hjälp...

Morning !

Sitter här och gäspar... tröttheten från igår är inte helt borta än och nattsömnen blev väl sådär... men med lite hjälp i morse (se bild), innan det var dags åka till jobbet, så fick kroppen lite mer energi...

Inte helt bra att börja morgonen med Red Bull kanske... men lite piggare blir man allt ;-)

Jag är väl inte direkt någon "frukostmänniska", det är ju alldeles för tidigt att stoppa i sig en massa... så där direkt på morgonen vid 6, vanligen äter jag bara frukost på helgerna faktiskt... men då är ju klockan liiite mer...

Innan jag går i väg och fyller på kaffekoppen... och inte för att peka ut någon speciell... så måste jag bara göra ett litet förtydligande, på förekommen anledning... jag som skriver denna blogg är man ;-)

Så, nu ska jag hämta kaffe !


P.S. Själva bilden är inte tagen i mitt kylskåp, den är bara lånad på Nätet... men jag ville ha en passande illustration till detta inlägg ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jahaaaaaaaaaa så det är det du är :-)
Inte lätt det där att veta alla gånger, men visst kan det misstolkas och visst kan det bli lite roligt av det:-))
Red Bull på morgonkvisten.. tror inte det.
Tjingeling*

Anonym sa...

Du skriver så bra så folk kan tro du är kvinna.. Ooooopsss nu lät jag kanske elak mot mans släktet??
Men ärligt, inte många män kan skriva så målande om känslor dom du..
Sug åt dig..
RedBull förresten.. Jo dom hjälper men passa dig. För många så får du ont i kistan. Jag lovar.
Försökte göra som du förrut..
Funka ett tag.
Kan du inte ta med ngt att äta till jobbet? Typ ngn macka eller så om du tycker det är för tidigt innan du åker hemifrån??
Skönt att du inte slarvar mer med lunch iaf.
Lång komentar bidde det..
Cinapina

Anonym sa...

Hm Redbull låter inte bra. Bättre att börja knapra rosenrot,det gör en piggare och lyckligare.Helt ärligt så är det ju vansinigt att låta bli,de vet du ju garanterat själv. Jag är själv dålig på att äta frukost,men när jag inte vill ha något brukar jag dricka ett glas fil eller nåt.Då har man iallafall fått i sig lite.
Ha en toppendag med förhoppnig att du ska känna dig piggare idag.Tänk på resan imorgon=)
Annelie

Isprinsessan sa...

Vännen,
du måste ta hand om dig. Blir orolig när jag läser hur du får signaler från kroppen som du egentligen vet vad de betyder men inte riktigt lyssnar på... Ta hand om dig.

Hur gick det med hunden?

Kram
a.