2007-01-12

Gaddad...

God morgon !

Så var den då, äntligen, på plats... allting gick mycket bra och det kändes inte alls så farligt denna gång heller, sticker och bränner en del men det går att stå ut med... efteråt känns det mest bara som en kraftig solbränna.

Det tog lite längre tid denna gång p.g.a. storleken... men efter ca. 2 timmar var det klart och jag kunde stolt åka hemåt igen. Först bad jag dock tatueraren ta en bild så jag hade något att lägga upp här i bloggen... vet ju att flera av er varit "lite" nyfikna och jag får passa på att tacka för ert stöd och era små hälsningar :-)

Lite svårt kanske att redan nu bedömma slutresultatet eftersom det ju blir lite rött och svullet direkt efteråt... men när jag tog en dusch senare i går kväll och smörjde in tatuering ordentligt, så såg den faktiskt väldigt bra ut.

Lite lättare att sova denna gång också eftersom jag normalt mest sover på höger sida... och den nya tatueringen sitter på vänster överarm... lite spänner det dock i huden, så det gäller att försöka smöja in den 2 gånger/dag nu den första tiden... tills den läkt.

Nu ska jag hämta lite kaffe, ville skriva klart bloggen först... så ni snabbt skulle få se slutresultatet och läsa om hur det gått igår.


Ha en skön fredag !

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tierra! Oerhört häftigt motiv. Ett bra val måste jag säga. Jag måste väl erkänna att någonstans inom mig har jag en liten dröm att skaffa mig en liten tatuering på något diskret ställe. Tyvärr är jag av den håriga sorten så motivet skulle väl snart "växa" igen. Ha en underbar helg. /Massa hälsningar Thor-Björn

Anonym sa...

Kan man säga annat än WOOOOWW..
Den blev oerhört fin och jag hoppas att även familjen tyckte det?
C

Anonym sa...

SNYGGT !!

Jätte bra jue.
Nu vart jag ju ÄNNU mera sugen på att gadda mig =).

ditt fel

Kram på dig nu, och ha en jätte trevlig helg. Visa upp den fina tatueringen nu för alla du känner..och känn dig stolt =)
, vonkan

Anonym sa...

jätte snyggt...
ja den blev verkligen bra...
hoppas att du får en trevlig helg...kramar../Anna-karin

Anonym sa...

Wow!
Snyggt!

Anonym sa...

Detta må jag säga var en av de snyggare tribal-aktiga tatueringarna jag har sett! In de vanliga snirkliga snirklor utan något som ser mer eget och persoligt ut :)

Den ser väldigt välgjord ut och superschyssta skuggningar!

Anonym sa...

Hej, bilden funkar inte, men kan du inte lägga upp resultate på gaddad.se /stefan