2007-01-30

Dissade bloggandet...

Hmmmm... satt som vanligt och lyssnade på mitt favoritprogram, på radion, på vägen hit till jobbet... Rix Morron Zoo på Rix FM...

Det är normalt sett ett riktigt roligt program och jag gillar verkligen dessa tre programledare som håller i programmet samt all musik de spelar...

MEN... idag blev jag allt lite besviken på en av dem... den kvinnliga programledaren, Titti, sågade detta med bloggande totalt... hon sa bl.a. att bloggar bara handlar om folk som går till tandläkaren och att man inte alls borde skriva om för personliga saker... att sånt hör bättre hemma i en dagbok som ingen ska se...

Som tur är fick hon INTE medhåll av sina kollegor Roger och Gert, den sistnämnda har för övrigt själv en blogg på Bytbil.com, kanske lite tveksamt dock då den dels kräver inloggning... och att han ju knappast skriver där utan betalning...

Vad jag tycker om bloggar kan ni ju säkert räkna ut... med drygt två års bloggande bakom mig... så kan jag ju bara konstatera att just detta medium passar mig och mitt skrivande perfekt... och jag lär nog fortsätta ett bra tag till...

Dags att sluta skriva för nu... ska hämta en kopp kaffe och ta tag i dagens små uppgifter...

Ha en fin tisdag !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Titti ska ju alltid sticka ut på ngt sätt..
Jag håller hårt i min blogg o fortsätter bloggs som vanligt om precis det JAG vill..
Vet att du gör detsamma..
Ha en fin dag..
*blombergskan*

Ninaw sa...

Gud så trist inställning! Jag tycker det är jättefantastiskt med hela bloggvärlden!

Anonym sa...

Jag håller med de andra.Det är jättekul att blogga.
Ha en bra dag
Annelie