2007-01-17

Slut, på flera sätt...

Inatt... närmare bestämt kl. 02:00, kulminerar den senaste tidens, och då framförallt den senaste veckans, intensiva och bitvis mycket ansträngande arbete...

Resultatet blir då till slut synligt för många... även er ;-)

Av flera olika skäl kan och får jag inte säga mer än så, i alla fall inte just nu... men jag är helt övertygad om att flera av er använder just denna "funktion" då & då...

Arbetsbelastningen, inte bara för min egen del, har varit väldigt hög och det är nog säkert fler än jag här på jobbet som är ganska så slut... det känns både i kropp & själ... det kommer förhoppningsvis bli "lite" lugnare ett tag nu... fast man vet ju aldrig...

Nu ska jag sätta mig ner och läsa igenom de sista dokumenten och planeringen inför nattens arbete... som tur är... slipper jag jobba personligen... men ett antal av mina kollegor kommer säkert vara uppe och jobba i natt... ska nog passa på att önska dem lycka till sen...

Ha en bra dag !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får det lugnare snart.
Blir orolig för dig..
C