2007-01-19

Föll hårt...

Humöret föll som en tegelsten... bara så där helt plöstligt... allting känns tungt igen... och huvudvärken letar sig fram...

Men ändå... kanske inte så konstigt... såsom den har dagen blev...

MEN, nu ska jag se fram mot kvällen istället... och helgen... tror minsann jag ska köpa mig en rejäl pizza på vägen hem och sedan äta den tillsammans med ett stort glas iskall öl ;-)

I morgon väntar ett studiebesök på en gymnasieskola, som för så många andra denna tid på året... och söndagen... ja, den tänker jag nog försöka ägna åt... att sova !

Kan för övrigt meddela att den lilla snö som föll i morse faktiskt ligger kvar... men bara som ett tunt, tunt och vitt "puder" på gräsytorna utanför mitt fönster...

Rusningstrafiken är också i full gång och köerna åt "mitt" håll ser inte roliga ut... lär nog ta några minuter extra hem idag...

Ha en jättetrevlig helg !!

Inga kommentarer: