2007-01-08

Blandade känslor...

Så var då "alla storhelger" över för den här gången... riktigt skönt, nu kan allt få återgå till det vanliga igen... arbete, skola och annat som fyller dagarna...

Sitter och funderar lite... har väldigt blandade känslor inför en sak jag fick veta i helgen... kan inte gå in närmare på vad eller varför... inte just nu i alla fall... kan bara konstatera att det blev lite rörigt av flera skäl... jaja, nog om det just nu...

Ska göra ett nytt försök med att boka tid för min tatueringen idag, som någon kanske kommer ihåg var jag förbi och skulle boka en tid strax före nyår, men tvingades då konstatera att de hade stängt p.g.a. ombyggnad till den 8/1...

Det är ju idag... så nu provar jag igen i eftermiddag... *hoppas*

Testade, som ni sett, att skapa några enkla bloggningar via mobilen i helgen... funkade väl ganska bra... man får bara komma ihåg att eventuellt korrigera lite layoutmässiga saker när man kommer åt datorn igen... sånt funkar inte så bra på telefon...

Tror jag nöjer med dessa rader för nu... kaffekoppen är tom igen och det är kanske dags att sätta igång med lite arbete också... eller ?

Ha en bra dag !

3 kommentarer:

Anonym sa...

saker inträffar ofta som antingen sätter käppar i hjulet eller bromsar upp livet lite grann...kanske man får ta en annan avtagsväg med en liten omväg eller...nu vet jag inte vad jag gaggar om...började pladera ut hur mycket som helst..hamnade i mina egna tankar.../ Anna-Karin

Anonym sa...

Hej vännen.

Oj då, hoppas det är något som du ändå kan hantera. Och att det inte är så farligt. Finns om du vill prata ...det vet du.

Jobba, vad är det för något?
Går det att äta? =)
Jo, men jag brukar ju också jobba, fasst hemma.

Måndagskram på dig, vonkan

Anonym sa...

Hoppas det inte är nåt jättejobbigt som hänt.... Och du - fyll på kaffet isf att jobba vetja;)
kram
/M