2007-01-04

Inget särskilt...

Ännu en dag har börjat... sitter här, inloggad på Blogger.com, och försöker hitta något intressant att skriva om här... men just nu står det helt still... helt tomt i skallen...

Vad kan vara värt att nämna... *tänker efter*

Att jag var tvungen att köra hem i går kväll, i en bilen helt utan fungerande framlyktor... ja, det var spännande... och MÖRKT...

Att jag fick nackspärr av att stå ute i kylan och försöka byta lampor på bilen lite senare på kvällen... tvingades sova med värmekudden i natt och som tur var gav det resultat... nu har jag bara lite ont...

Att jag efter lampbytet inte fick en chans till TV-tittande... eftersom jag skulle "leka" taxi och hämta döttrar på olika håll...

Att jag just nu inte kommer på något mer... att det just nu inte blir roligare än så här... sorgligt men sant...

Nej... går nog ut och röker lite i stället... kanske tillbaka senare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Januari...kan man inte bara radera den månaden ur sin almenacka...tycker inte om den../Anna-karin

Anonym sa...

Låter spännande dt där med mörkerkörning....not!
Hoppas nacken e helt fräsch nu...
kram