2007-01-25

Nära nu...

Go´kväll i stugorna !

Såg just på min besöksstatistik att det börjar dra ihop sig... någon gång under morgondagen, fredag 26 januari, så är det nog dags...

Besök nummer 5.000 här i min blogg !!

Det hade jag nog, innerst inne, aldrig trott... när jag började skriva här på Blogger för lite drygt ett år sedan... visst hade jag en hel del besök under det år jag skrev på MSN Spaces, men där räknades ju varje sidvisning... även om det var samma person och flera gånger samma dag... vilket ju blir lite fel...

Statistiken från Susnet som jag nu använder visar bara ett besök per person och dag... och det är ju lite mer rättvisande...

TACK för att ni tittar in... och för att ni kommer tillbaka !

Blomman här ovanför... den är till ER, kära besökare !!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blire ngt pris till besökare nr 5000???
Isf gäller det att studsa in här med precision i morgon.*fniss*
Skojjar bara.
Du har en fin sida inte konstigt att folk dräller in från alla håll..
Sussa gott
*blombergskan*

Annika sa...

Vad häftigt - 5000 besökare! :D
Tack för blomman... ;0)
Kramisar

Anonym sa...

Go´Morgon vännen

Å, tack ...vilken fiiin blomma =)
Du är ju min äldsta vän här på internet, så självklart tittar jag in till dig och läser vd du skriver.

Och du ...självklart håller jag tummarna för din son också. Att intervjun ska gå super bra !!

Trevlig Helg snuttis
kramar, vonkan

Anonym sa...

Tackar tackar för den fina blomman.Trist att du har en trötter dag.Vila upp dig ordentligt så ska du se att det känns bättre sen.
Hoppas sonen din får positiva besked.
Appropå internet; Visst sjutton är man bortskämd,men härligt är det.
Såg du Google programmet häromkvällen? Lite otäckt dock
Riktigt trevlig helg till dig
Annelie