2007-01-24

Snart på resande fot...

Okey då... kanske dags att berätta lite mer nu...

Det blir en kickoff på vårt företag i år också... de som läser här lite då och då minns säkert, att vi förra året var iväg några dagar till Säfsen i Dalarna...

I år blir det faktiskt en kort tripp utomlands... *yes!*

Nästa torsdag, 1 februari på kvällen, flyger vi iväg och blir liksom förra året borta till söndag kväll... det ska bli riktigt spännande faktiskt...speciellt då det är ett land jag aldrig varit i tidigare...

Kan någon rentav gissa vart vi ska... utifrån bilden ovan ?

Jag kommer givetvis se till att kameran följer med och räknar med att kunna lägga upp lite bilder här... så snart jag bara är hemma igen efter resan...

Ser verkligen fram emot att komma iväg och det ska bli kul att få se lite av ett land som tidigare varit ganska stängt för oss i väst... men nu får det vara nog med ledtrådar...


Facit: Bilden här ovanför visar huvudstaden i Lettland, alltså Riga, och det är
dit vi kommer flyga på torsdag kväll... en timmes flygresa från Arlanda ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh härligt. Det är inte avståndet som gör det.
Ha en trevlig resa
Annelie

Anonym sa...

Skulle gärna flyga någonstans jag med nu...
Helst utan att behöva komma tillbaka på ett tag..
Det är tungt nu...MKT tungt...
*blombergskan*

Annika sa...

Vad kul! Ser mysigt ut på bilden. :0)
Kramis

Anonym sa...

Jag vill också flyga iväg på kickoffer!
Hoppas du får kul!
=)