2007-01-18

Enkel lunch...

Det blev inte mycket till med ordentlig lunch idag... heller... känns som jag kommit in i lite av en ond cirkel just nu... då jag inte riktigt hinner äta... som man borde...

Jag vet att jag måste bättra mig... har redan fått en hel del påpekanden av vissa i omgivningen... som tycker jag blivit smalare...

Men det är OK, de vill mig bara väl och då kan jag ta det...

Dagens lunch fick helt enkelt bli bara... ett äpple, en kopp kaffe... och en liten chokladbit... och det är ju inte så bra kanske...

Som tur är... äter jag nästan alltid en riktig och hemlagad middag... så det går nog inte någon nöd på mig... men visst, det kurrar en del i magen just nu...

*biter en till tugga ur en Snickers*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huga... Snicker.. Det som är sååå äckligt..*ljuger mig blå*
Nåja slut med sånt för mig.. Får bli som ungarna bara godis på lördagarna..
I år ska bikinifiguren bli FIN
Så det så.. *första ggn genom tiderna typ*
Ha det bra
Cinapina

Anonym sa...

Hej Tierra!

Du måste vara rädd om dig - och när det blivit något "vardagligt" att leva på en frukt, 20 koppar kaffe (?) och en och en annan chokladbit, då är det hög tid att börja tänka om...

Kanske lite "friskvård" istället? Brukar trigga aptiten!

Än en gång, var rädd om dig. Är vi många nog att påminna dig om det?

Kram från Camilla