2007-01-16

Tappar skinn...

Hehe... inte fullt så farligt som det kanske låter...

Det är bara så enkelt att min nya tatuering börjar läka nu... och då trillar till slut det översta lagret skinn bort... vilket det givetvis ska göra... men visst kan man väl få en viss känsla av att man ömsar skinn... som en orm ;-)

Oavsett vad man sedan tycker om ormar... så får ni nog lov att hålla med om att en närbild på ett ormskin är riktigt häftigt !

Nu är det dags att hämta dagens första kopp kaffe...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå vännen.

ja, det är nu det brukar klia som mest...när manflagnar... =)

kram på dig och ha en bra tisdag.
, vonkan

Anonym sa...

Om en månad är det dags för mig att börja ömsa skinn räknar jag snabbt ut...
Visste du att jag haft ormar?
En boa som hette Emma
Sen hade jag strumpbandssnokar och en grön trädsnok också..
Många konstiga djur har man haft men ormarna är faktiskt trevliga.
Dessutom så vände Jehovas direkt när jag öppnade dörren med Emma om halsen.. *fniss*
C