2007-01-18

In med det nya...

God morgon !

Allting ser ut att ha gått bra i natt... nu är det kanske dags nu att avslöja vad som var på gång och som vi, tillsammans med kunden, jobbat ganska hårt med den senaste tiden...

Jo, så här är det... i natt har Eniro.se fått ett nytt utseende och flera nya funktioner... är ganska säker på att de flesta av er någon gång besökt denna sida och nu har den blivit ännu lite bättre...

Framförallt tycker jag att den delen som har med kartor, och flygfoton, har blivit markant mycket snyggare och mer praktisk... man kan t.o.m se bordet på vår altan där hemma... *fniss*

Anledningen till att jag var lite hemlighetsfull igår kring detta, var naturligtvis därför att sådana här lanseringar omgärdas av mycket hysch-hysch... allt för att eventuella konkurrenter inte ska veta vad som är på gång...

Nu ska jag nog fylla på kaffet och kolla lite mer detaljer om hur nattens arbete gick... I´l be back !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att kunna basunera ut det nu eller hur?
Hoppas allt flyter smidigt..
*blombergskan*

Annika sa...

Var ju tvungen att kika in på eniro och jag måste säga att det ser MYCKET snyggt ut!! :D
Ha en bra dag!
Kram

Milla sa...

Åh läckert! Jag är speciellt fascinerad att man kan mova på kartorna som man vill med dra-släpp, då kan man få med det man vill på en sida om man tex ska skriva ut en karta. Snyggt!