2007-06-26

Kära dagbok...

Jaha... så var man då här igen... helgen är över och jag passade på att smita iväg en extra dag... bara för min egen del... och det är den enkla förklaringen till att avsaknade av något skrivet här i går...

Det är sista veckan nu, de sista dagarna innan semestern... och det känns jobbigt redan nu... har inget som helst planerat... så risken är stor att det blir 4 veckor på altanen...

Okey... visst, ska på min kompis bröllop i slutet av juli (läs här) och kanske... kanske får det lov att även bli ytterligare några andra små kortare utflykter... annars ser jag mest fram emot augusti igen...

Jag ska verkligen försöka ta det lugnt i alla fall... varva ner... om det nu bara går... det låter säkert kanske både "elakt" och korkat... men jag känner mig oftast mycket mindre stressad här på jobbet... än när man är ledig och hemma...

Men, men... 4 veckor kanske går fort... och snart är man tillbaka vid tangetbordet igen... hoppas det i alla fall...

Som sagt, sista arbetsveckan nu... och jag måste dessutom flytta till andra lokaler (läs här) innan veckan är slut...

Jag vet fortfarande inte exakt vilka konsekvenser det får.... men jag tog faktiskt en sväng förbi Telenorbutiken i Kista i går... kollade upp s.k. mobilt bredband... vilket nog kan vara en lösning när det gäller åtkomst till blogg & MSN... i värsta fall...

Nej, jag ska väl kanske inte sitta här och svamla mer just nu... efter gårdagens lilla extra ledighet... är det en del mail m.m. som måste tas om hand...

3 kommentarer:

**MY LIFE** sa...

Härligt att du fick en *egen* dag.
Det är du förtjänt av.
Förstår den där känslan av stress med semester. Ser fram emot augusti jag också..
Hoppas det löser sig med bredband på nya stället.
Kram från en trött
XENA

Anonym sa...

Konstigt att man stressar upp sig, bara för att man inte tar sig för något.Vi har också sagt..vad är det vi måste göra för att barnen ska had et bra.Passa på att njut du av dn semester, fort nog är hösten tillbaka.
Ha det så fint/kram

Anonym sa...

Det löser sig ska du se!!! blogg och msn det ser man till att få på något förunderligt sätt.

Vill lägga dig i min länklista om det är ok??? Säg till annars!

Ha det gott nu!!!