2007-06-01

Sex, sex och sex...

Det finns ett ämne jag aldrig skrivit om här i min blogg... SEX... och jag tänker inte börja nu heller... så det så... ;-)

MEN, det är intressant... att se hur pass många andra bloggar som skriver om detta ämne... mer eller mindre öppet och utlämnande, även om en hel del säkert gör det mest för att dra besökare...

Se bara här, de fem vanligaste sökorden på Bloggportalen.se

1. sexblogg*
2. gruppsex
3. sex
4. sexblogg
5. stringtrosor

Visst, det finns säkert en massa seriösa bloggar om sex också... jag har ju knappast läst varenda blogg som finns i det ämnet... men det är nog flera av dem som har andra syften, mindre seriösa, med att skriva om detta ämne...

Misstänker starkt att flera, som läser detta, hittat hit just för att min rubrik var formulerad såsom den var... och jag måste väl be lite om ursäkt... om någon trodde detta inlägg skulle vara fyllt av en massa "upphetsande & lockande" rader... *sorry*

Att skriva om något som lockar till besök och läsning... är i sig inget fel, alla MÅSTE få skriva om vad de vill (nästan) och det är bara kul att få respons på det man skriver om...

Men att, i sin blogg, detaljerat beskriva sitt sexliv... eller avsaknad av det... nej, det är inget för mig i alla fall...

Jag vill inte på något sätt kritisera det faktum, att det finns de som vill (och kan) skriva om sex... och givetvis respekterar jag alla olika livsstilar och personligheter... men för min egen del så så avstår jag, även fortsättningsvis, från att skriva om sex...

Ja, i alla fall MER än så här... ;-)

Ha en trevlig helg !!

4 kommentarer:

hhh sa...

Ja då är väl jag en sån som skriver om mitt avsaknade sexliv ;) lever som ensamstående mamma...med jakten på Mr Right..men att skriva detaljerat vad man gör i sängkammarn gör man ju inte..
Är ju en ganska så öppen & frispråkig person både på bloggen & privat..men många ggr så får man ta skit för det oxå..accepterar dock inte person angrepp men en diskussion är alltid kul!
Hittade hit via CinaPina...

Anonym sa...

Jag personligen tycker inte om att läsa sådana bloggar, men det är upp till var och en.Jag tror som dig att det är för att dra besökare, eller någon ouppfylld dröm kanske;-)
Ha en fin lördag!

Anonym sa...

Hej vännen..
Jag hittar hit vad du än har för rubrik.. Har följt dig många år nu min vän..
Du har funnits kvar även när jag mått/mår dåligt. DU är en sann vän och väldigt nice bloggare..
Kram
Cinapina.

Anonym sa...

jag skriver inte heller om det, dels för att folk läser som inte ska läsa och dels för att det faktiskt är privat. vore ju märkligt om ingenting fick vara det. ha en skön arbetsvecka!