2007-06-28

Näst sista...

Började dagen... den näst sista arbetsdagen innan semestern... med en liten stund i morgonsolen och med en kopp kaffe i ena handen...

En stund för reflektion och eftertanke... innan dagen ska börja...

Lite bättre väder idag... och det gör SKILLNAD för psyket... så är det bara... en dag som börjar i grått och dessutom regn, som igår... blir aldrig riktigt bra...

Jag har fått två väldigt fina mail med stöttande ord igår... och jag blir också väldigt glad av att se de positiva kommentarer jag får här i bloggen... både av gamla bekanta och av helt nya besökare...

TACK, sånt värmer... när livet inte alltid är så som man skulle önska att det var... och jag tar till mig alla era ord...

Idag... eller absolut allra senast i morgon måste jag flytta... härifrån min nuvarande sittplats på kontoret... till en annan... på andra sidan stan (som jag nämnt förut) och det känns väl så där kan man lugnt säga... men, är man konsult så är man... bara att "lyda" ;-)

I övrigt har jag nog inte så mycket mer att skriva om just nu... eller, rättare sagt... finns nog mycket att skriva om MEN av flera skäl... så blir det inte så just nu...

Så... nu ska jag nog ta och hälsa på hos några av de nya besökare jag haft här... alltid roligt när man får läsa någon ny blogg...

Ha en fin torsdag !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

4 kommentarer:

Milla sa...

Visst är det gott när solen skiner på morgonen! Hoppas du får en fin dag, och att flytta kan ju vara ok även om förändringar alltid är lite jobbiga när man boat in sig på ett ställe. Räkna ned nu till semestern och njut!

Anonym sa...

Hoppas att din dag som började med solsken fortsätter så!!!

Ha det fint!

Maria sa...

Du skriver om hur mycket kommentarer och mail betyder. jag vill att du ska veta att de kommentarer du skriver hos mig betyder mycket för mig. Du är en riktigt fin människa med ett enormt djup och att läsa din blogg ger mig så mycket. Många kramar till dig och hoppas att du kan njuta av din semester.

Ella sa...

Hoppas att du fikc en riktigt solig dag... ja hittills. Och att resten blir fortsatt solig.
Visst gör vädret hur mycket som helst för humöret? Regn är sällan glädjande.
Hoppas semestern blir solig och nya arbetsplatsen trevligare än den gamla ,)