2007-06-20

Boule & beer

Jo... jag ska väl kanske i ärlighetens namn berätta... med tanke på dagens dagboksinlägg... att jag faktiskt fick några trevliga timmar på stan i går kväll... vilket inte är så vanligt...

Min arbetsgivare hade bjudit in till en liten Boulekväll med mat & dryck... i en av stans större parker... och det blev... trots en del kraftig regn inledningsvis, en rolig kväll... ett mycket välbehövligt avbrott i vardagen för min egen del...

Éfter avslutat spel, där mitt lag vann 2 av 3 matcher, fick vi mycket god mat... och till detta kalla öl eller vin för dem som föredrog det... mycket mätt & belåten blev man i alla fall... och själen fick sitt...

Då jag som vanligt skulle till jobbet idag... så tackade jag för mig vid halv 11 och tog tunnelbanan hemåt... vilken tur att min bil var på verkstan just denna dag, eller hur ?


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Vilken regnbåge..

Anonym sa...

Fick inte boulekloten lite vattenplaning? ;-)

Kanske lika bra att passa på att önska dig en riktigt härlig midsommar från mig & Anna! :-) Vem vet om man hinner logga in imorgon...