2007-06-12

Snabb inspektion...

Tillbaka vid datorn... har varit på en liten utflykt nu på morgonen och därför blev det ingen blogg förrän nu...

Jag har gjort en snabb inspektion av de arbetsplatser vi ska flytta till... inom kort... och jag kan väl säga så mycket... att helt bra blir det nog inte... tyvärr...

Men, men... jag ska väl inte gräva ner mig alldeles för mycket redan nu... inte spekulera förrän jag vet... och de svaren kommer så snart jag flyttat ut bildskärm, tangentbord och datorn... och sedan loggat på för första gången...

I övrigt... ser väl själva lokalerna OK ut... nog som ett högst normalt kontorslandskap... även om jag nog tyckte att luften verkade lite för dålig... och det var ganska varmt...

Ja, ja... allting löser sig med tiden... det finns mycket annat, som också behöver hanteras... arbetet är ju inte allt...

Ha en bra dag !

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir nog bra ska du se, när allt är på plats och du kommit in dig.
Ha det fint!