2007-06-29

Kära dagbok...

Sista dagen innan semester... och idag blir det hektiskt... flera saker måste slutföras, allt för att inget ska bli liggande när jag är borta...

Jag skriver därför bara några korta rader här i dagboken just nu... jag måste återkomma senare... då allt är klart... eller kanske rättare sagt, när allt är så klart det KAN bli...

Ska strax, så snart jag loggat ut... packa ihop min datorn, bildskärmen, tangentbord och mus... stoppa ner allt i den stora flyttlådan bakom min rygg och sedan bära ner allting till bilen... för vidare transport till min nya sittplats på andra sidan stan...

Om jag hinner... så ska jag nog göra ett kort test där... se så att jag kommer åt bloggen och MSN... HÅLL en tumme !

Usch, känner stressen komma krypande... dags att logga ut... men jag SKA ta mig hit snart igen... så det så !

4 kommentarer:

**MY LIFE** sa...

Huuuga...
Håller tummen så hårt jag kan..
HUR skulle jag leva utan dina bloggar, dina fina ord, dina tankar och inte minst dina uppmuntrande ord i MIN blogg.

Ta ett djupt andetag.. Focusera fyra veckor framåt. Då är den Jäla semestern över och du får lite härlig vardag igen..;)
Du vet hur jag menar.
**XENA**

Anonym sa...

Saknar dig redan vännen.
Har ju blivit van att du finns här och där... i typ 2 o ett halvt år som vi har känt varandra =(

Men jag vet att det löser sig ...
Håller BÅDA mina tummar!!!

Kram på dig, vonkan

Anonym sa...

Vi väntar nog högst tålmodigt med lite småbarnsgnäll som: Hur lång tid tar det egentligen....

Det går nog bra ska du se!

K sa...

Håller båda tummarna för att det fungerar!
Hoppas du har möjlighet att komma ut på någon egen promenad längs vattnet och ta lite härliga bilder, tillsammans med hunden kanske? När man gör något roligt går fyra veckor fort, önskar att du hittar på något som gör att semestern "försvinner" lika fort. Kram!