2007-06-07

Avslutningar...

I dag blir det helt säkert kaos här i stan... 12-15 gymnasieskolor har avslutning... och på en av dem ska jag gå... min svägerskas dotter slutar efter sina 3 år... och då ska det firas...

Detta innebär att jag tyvärr bara kan jobba några få timmar nu på förmiddagen... sedan måste jag bege mig av... för att leta upp en lämplig (och ledig) parkeringsplats... mitt där inne i "smeten"...

Efter det s.k. "utspringet" har jag i uppdrag att fotografera... innan jag ska packa ihop "ungarna" i bilen och helt obligatoriskt... ta ett varv i city, bl.a. runt fontänen vid Sergels Torg... innan vi får bege oss hemåt till den väntande studentbuffén...

Jag kommar av ovan nämnda skäl knappast ha möjlighet att skriva mer här idag... men jag kommer säkert tillbaka... min vana trogen... i morgon bitt igen....

Kan för övrigt meddela... att SOLEN lyser från en fin klarblå himmel denna morgon... men det är väl precis likadant för er andra också misstänker jag... skönt eller hur ?

Ha en bra dag !


Fotot "lånat" på Nätet...

2 kommentarer:

Ninaw sa...

Ja, det är en underbart blå himmel här i skåne oxå! Vilken härlig bild! :)

Anonym sa...

Åh herregud, jag lider med dig ;-)

Oootroligt mycket studenter i staden, flak överallt och kaos på gatorna - det stod helt still på sveavägen och hanmgatan förut. Det är sådana här dagar man önskar att man inte bodde i innerstan! Och du skall in hit? Stackare...

Hoppas det gick bra! Härlig bild! (Fast jag är trött på studenter nu - de sprutade vatten på mig från ett flak.. Morrrrrr...)