2007-06-16

Andra andningen...

Klockan har just passerat halv 3 på morgonen... när jag nu skriver detta... snart varit vaken i 24 timmar... och har antagligen kommit in i "andra andningen"... och jag känner faktiskt ingen trötthet...

Kanske låter konstigt, jag vet det... men just nu kan jag bara inte somna... var nyss ute en stund och lyssnade på fåglarna... och tittade på morgonljuset... som sakta men säkert kommer...

Jag kommer säkert vara trött sen... men inte just nu... jag har suttit framför datorn större delen av kvällen... och natten... utan att göra något speciellt... jo, jag passade på att skriva ett långt mail... men i övrigt inget särskilt...

Natten är ganska skön på det viset... det är lugnt och stilla... inget som stör eller dra uppmärksamhet... passar mig ganska bra nu...

Det är nu lördag... 1 vecka kvar till Midsommar... och sen är det inte långt kvar till semestern... vilken fortfarande inte är utredd helt... avseende innehåll... samma visa som förra året alltså...

4 veckor som kommer kännas väldigt långa... som det verkar just nu och det kommer inte bli kul... tyvärr... men, kanske dyker något upp... kanske får jag hitta ett sätt att få tiden att gå...

Jaha... jag har nog inte mycket mer att skriva just nu... kanske ut en sista sväng igen och hämta luft... kanske en stund framför TV:n kan få hjärnan på andra tankar... alltså, den del som nog borde sagt till om att det var dags att sova...

Ha en skön lördag... jag dyker nog upp framåt kvällen igen ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har ett favorit uttryck när allt blir konstigt "Stanna jorden för jag vill kliva av".
hoppas att du fått sova lite /kram Anna-karin