2007-06-19

Ute och cyklar...

Tro det eller ej... men jag var ute och cyklade i går kväll... ensam i ett par, tre timmar... njöt av dofterna, friheten... och lugnet... inte helt fel alls... får jag göra om någon dag...





Det doftade verkligen sommar... jag skulle kunna fortsatt att cykla länge... och långt... men verkligheten hann i fatt... och kvällen led mot sitt slut... när solen sakta började gå ner bakom träden...

Är det 7 olika sorters blommor man ska plocka på fredag... ;-)


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

4 kommentarer:

**MY LIFE** sa...

haha JA det är sju sorter..
Men du.. Behöver du dom? ;)
Ha det gott
XENA

Anonym sa...

Hej bus!

Å vilka härliga bilder.
Tänk, det lugnet och den friheten längtar
jag också efter just nu.

Barnen är hemma ...förkylning.
Men mamma kommer och ska vara barnvakt när jag
jobbar.

Kram på dig...ha en härlig tisdag!
- vonkan

(hm, ska nog plocka dessa sju sortes blommor....=))

Anonym sa...

Härligt med luft under vingarna.. Att cykla är min livsstil.. underbart att bara vara och njuta av allt vackert runt om oss..
Gör om det vet ja:-)

Anonym sa...

Glöm inte att det är på torsdag du ska plocka blommorna om det ska funka! Det är ju egentligen midsommar då.