2007-06-18

Telefonterror...

Som ni säkert förstår av föregående inlägg... så har jag inte riktigt haft tid att skriva någon "riktig" blogg... all min tid går just nu åt att försöka reda ut hur jag ska få bilrutan lagad... fortast möjligt...

Det innebär att jag fram till nu suttit i ett antal telfonsamtal... med försäkringsbolag, bilverkstad m.fl... men tänkte ändå att jag bara skulle skriva några rader nu... ifall någon undrar var jag är...

Just i detta nu ser det inte så ljust ut... väntar besked OM det går att få en ny bakruta före Midsommar... vore inte roligt att behöva vänta till nästa vecka precis...

Dessutom har nätverket här på jobbet strulat hela morgonen och det var först för en liten stund sedan... och efter en liten "ful-lösning" i nätverksinställningarna... som jag lyckades ta mig in här...

En olycka kommer ju sällan ensam... tyvärr... *suck*

Jaja... jag lär få anledning att återkomma senare...

Inga kommentarer: