2007-06-13

Ganska ny dator...

Jo, det är sant... äntligen har "någon" insett att jag behöver en ny dator här på jobbet... den gamla har "gått på knäna" länge... och vissa dagar har den knappt startat på morgonen här på jobbet...

Den nya datorn har kommit redan idag... eller, ny kanske är en liten överdrift... NYARE är ett bättre ord för den dator jag nu har fått...

Tyvärr inträffar då givetvis nästa lilla problem... att få över all min information från den gamla till den nya... alla filer, dokument och program... mina favoriter i Internet Explorer o.s.v...

Just sånt där kan ju faktiskt ta sin lilla tid, tyvärr... så om jag skulle verkar frånvarande på något vis... då vet ni vad jag håller på med... jag flyttar data & filer...

Men som vanligt... jag kommer tillbaka... som en studsboll ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra du fått "ny" dator, men va trist att behöva flytta filer och importera favoriter.Hoppas det flyter på smärtfritt:)