2007-06-28

Gått i graven...

Efter stor beslutsångest... och en mycket lång tids funderande... så har jag nu till slut gjort det... och det KÄNNS på nått vis i hjärtat... och i själen...

Jag har raderat hela min gamla blogg... den på MSN Spaces...

Usch, känns faktiskt riktigt tråkigt... DEN var ju liksom starten... på ALLT... allt skrivande... alla goa vänner... alla kommentarer...

MEN, samtidigt... det är ju kanske dags... att göra sig av med en det gamla... och gå vidare... till nya erfarenheter och insikter...

Jo, nu är det så... "Tierras Space - Din kajplats på Nätet"... har till slut gått i graven... slutgiltigt & oåterkalleligt...

De flesta av er... har säkert ingen aning om vad jag "svamlar" om just nu... men några av er vet... för ni var med mig även då...

Nu finns bara "Nummer 2" kvar... och den tänker jag verkligen behålla... länge än... även om den, naturligtvis, kan komma att förändras över tiden...

Avslutar denna bloggning med att säga...

Ha en trevlig kväll !


Bilden har jag lånat från nätet

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är man helt enkelt tvungen att radera ut saker ur livet.Jag hoppas att du kommer ha denna sida kvar, då jag har funnit den=)
Ha en fin dag/kram

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll!

**MY LIFE** sa...

Håller en tyst minut för gamla kajplatsen där jag så många gånger satt o plaskade med tårna..
Tack o lov har jag följt dig hit och tänker inte sluta läsa..
Vet inte någon annan man som kan skriva som du gör.
Fortsätt så.. Tack för att man fått hänga kvar.
XENA

stella sweden sa...

en tyst minut för det som varit, helt rätt Xena..
Är ju alldeles som en nyutsprungen ros här så jag vet ju inte vad du "svamlar" om men nog begriper jag hur svårt det ibland kan vara att släppa taget.

Men du gjorde det! Grattis!

K sa...

Önskar dig lycka på din fortsatta väg!
Läste en tänkvärd krönika i HÄLSA tidigare, sök efter "väv på" i min blogg om du vill läsa den.