2007-06-18

Ser ut att ordna sig...

Jo, jag har nu fått besked... *pustar ut* Det ser faktiskt ut som om allt kommer ordna sig... till slut... jag hinner få en ny bakruta innan Midsommar... jag fick en tid redan i morgon bitti...

Visserligen blir jag av med bilen i två dagar... men det kan jag ju knappast göra något åt eller påverka... bara skönt att det blir löst...

Så... nu ska jag inte tjata mer om den där d-vla bakrutan något mer... misstänker att ni är måttligt roade av den ena bloggningen efter den andra... om samma trista ämne... jag ska försöka hitta nått "roligare" att skriva om...

Tack för era hälsningar och stöttande kommentarer !

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också varit med om att min bakruta small TVÅ gånger:( Andra gången sa glaslagarn, som han kallar sig - Jag får väl lov att beställa hemen ny och låta den ligga här i reserv;) dessutom en gammal vän till mig.
Skönt att det löste sig.
Ha det fint/kram

**MY LIFE** sa...

Härligt att det löste sig så pass snabbt iaf..
Nu när midsommarn står för dörren snart o allt.
Önskar dig en fortsatt bra dag och hoppas att det inte gör allt för ont att åka Buss eller Tunnelbana ;)

Ha det gott
XENA

Anonym sa...

Den bilden blir man glad av :)

Anonym sa...

Skönt att det ordnade upp sig... Nu kan även din vecka få en bra start. Tack för dina rara ord måste ju berätta att dagen idag innehöll tre mycket bra saker... och eftersom det dessutom ordnade sig med din bil så måste det varit en bra dag.
Många varma hälsningar

Anonym sa...

Vad skönt att det har löst sig med bakrutan!!