2007-06-16

Tittut...

Jo, minsann... visst är jag här även denna kväll... lördagskväll till på köpet... då dyker jag upp här som "gubben i lådan".... igen...

Jag har inte mycket annat för mig... denna kväll i ensamhet... surfar runt och läser bloggar, letar bilder och samlar små ord & tankar... till kommande små inlägg...

I fall det skulle vara så att någon undrar... Nej, det blev inte många timmars sömn natten som gick... när jag väl lyckades ta mig till sängen så hade det blivit så ljust ute... att det var nästan omöjligt att somna...

Tror det blev max ett par, tre timmar... från strax före 5... till strax efter 8 i morse... och det konstiga är att jag inte har känt mig trött det minsta under dagen... eller nu i kväll...

Men det kanske kommer sen... när jag minst anar det... då, så slår tröttheten till och jag "däckar" totalt...

Kanske dags att surfa vidare nu då... men först ska jag nog kanske hämta lite luft och något att dricka... det blir rätt varmt här inne i min lilla datorhörna... i garderoben... under trappan...

På återseende kära vänner, medbloggare och alla andra besökare !

Ha en trevlig söndag !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det är väldigt kul att se dig här trots att det är helg, men du kommer väl däcka ihop snart om du inte får sova.Kan du inte pröva med naturpreparat, det finns ju insomningstabletter.
Kanske kan vara något.Ha en god natt och hoppas du får sova ett tag imorgon/kram

Maria sa...

Usch ja, att inte kunna sova är pest och pina. har också hat det så ett tag nu, men så plötsligt sov jag 10 timmar inatt!! Så ge i te upp, under kan ske:)

Anonym sa...

Insomnia . ..
Skrubb under trappan . . .
=(