2007-06-21

Närmar mig...

Helt otroligt... snart har jag passerat en "drömgräns"... 10.000 unika besök i den här bloggen... *saknar ord*

Kanske inte så mycket besök... jämfört med alla de "stora & kända" bloggarna... men ändå... folk läser mina rader och kommer faktiskt tillbaka ibland också...

TACK ! Verkligen, ett stort tack till er alla...


Ni blir väl knappast besvikna om jag nu säger... att jag nog tar och fortsätter skriva här... och att nästa mål är 20.000 besök ;-)

Ha en bra dag ! Jag återkommer lite senare också :-)

7 kommentarer:

**MY LIFE** sa...

Ska med glädje förlja din väg i blogglandet även i forts..
Har följt dig i många år nu och så länge du skriver finns jag kvar som stadig läsare..
GRATTIS och fortsätt så här
**XENA**

Anonym sa...

Grattis till alal besöken!!
Kul! men jag är inte förvånad, du skriver så att man vill läsa;)

Jag går inte bara och väntar på bäbb, utan tänkte om några få dagar åka iväg o se "the big five"! Så jag kommer nog vara datorfrånvarande ett tag.

Ha en jättetrevlig midsommar!

Anonym sa...

Wow! Häftigt och grattis! Just nu är det två besökare här :-) Hoppas att du får en bra midsommar! Ha det bra!

K sa...

Grattis!
Önskar dig även en härlig midsommar! Kram!
(PS. Det finns hopp, ljuset kommer tillbaka)

Anonym sa...

Grattis Tierra..
Vill komma in och önska dig en fin Midsommar..
ha det så bra..
Kram Night Lady

Anonym sa...

10 000 är väl jättemycket. Allt beror ju på hur länge man bloggat i kombination med hur känd bloggen är... Det går ju inte att jämföra sig med bloggarna som kanske har 10 000 på en enda dag eller en enda vecka.
STORT GRATTIS!!!!!

Anonym sa...

Va kul GRATTIS.Hoppas midsommarhelgen varit finoch att du fortsatt får det/kram