2007-08-08

Snurrigt värre...

Ojoj... den här dagen har verkligen rusat iväg... efter en ganska lugn inledning i morse... så har resten av dagen, framförallt efter lunch... varit rejält snurrig...

Det har varit en massa spring här i korridorerna... den ena saken eller problemet efter det andra... och en massa diskussioner... det var som om proppen gick ur... efter förra veckans lugn...

Klockan är redan över 5... och det ser inte ut som om jag kommer härifrån riktigt ännu... jag har bara tagit en kort liten paus just nu för en kopp kaffe (och några rader här)... men ska alldeles strax jobba vidare igen...

Förresten... bilden här ovanför tog jag i söndags... när jag för första gången på flera år besökte Gröna Lund... och efter viss vånda... tog mod till mig och vågade prova den nya attraktionen "Kvasten"...

En spännande upplevelse kan man lugnt säga ;-)

Bäst att jobba vidare nu... tittar in i morgon bitti igen...

Ha en trevlig kväll !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone


BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj Tierra!

Oh... jag som fullkomligt älskar att åka karuseller! Ju läskigare, desto roligare ;)

En riktig rysare var för några år sedan, då jag åkte "Thriller". Herregud, jag var mager som speta och hamnade bredvid någon som vägde säkert fem gånger så mycket som jag.

Så... där satt vi och emedan han knappt fick luft för att stången tuggade honom långt ner i inälvorna, så hade jag absolut inget som tog emot alls.

Jag har aldrig i hela mitt liv varit så rädd. Glappet var nära att kosta mig livet och när andra skrek för att det var kusligt, då skrek jag för att jag trodde att jag skulle ramla ur och dö.

Jag tänker på det än en dag... att... himmel vilken uppväckelse det är att åka karusell.

Kvasten verkar skoj!

Och du verkar ju ha klarat dig ;)

Oh... måste "äventyra" lite snart!

Kram Camilla

Anonym sa...

En sån härlig bild måste jag bara spontant häva ur mig, tagen med mobiltelefonen?
Liseberg ligger närmast mig, men har inte varit där på några år, var på väg att åka baksmällan (hangover)då den var ny men alla tre gånger jag var där så var det fel på den..som tur var ;)
Ta det lugnt med jobbet!
//Magnus

Anonym sa...

hehe jag tyckte kvasten var larvig jag, men jag hade kanske druckit en öl för mkt för att kunna bedöma det ordentligt. :-) låter som en rolig upplevelse i alla fall!