2007-08-14

Läsa en bok...

Go´kväll gott folk ! Denna gång lovar jag... jag ska inte bli alltför långrandig... jag har lovat mig själv också... att inte sitta här... framför datorn för länge denna kväll...

Jag ska i stället lägga mig i soffan och läsa en bok... och det tillhör inte precis vanligheterna... men så är det inte heller en vanlig bok... inte en roman... det är en faktabok...

En lärobok i digital fotografering... för liksom många andra, så kan jag nog behöva en del tips & trix... och den här boken är skriven av Scott Kelby - se några av hans egna favoritbilder här

Han kan nog med sin erfarenhet ge alla något nytt att lära... en länk till hans hemsida hittar ni även i länklistan till höger.

Nu ser jag bara fram emot en lugn stund... halvliggande i soffan... i min ensamhet och med min nya bok...

På återseende !


Bilden ovan har jag lånat från Internet...

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

**MY LIFE** sa...

Lät som en bra ide.
Du som är så duktig på att fotografera blir ännu mer proffsig nu då?
Ser fram emot att se dina *hemläxor* i fotografering här i bloggen.
Ha en fin dag
XENA

Ninaw sa...

Intressant! :)