2007-08-16

Minnesbilder...

Denna torsdagsmorgon spöregnar det utanför fönstret... smattrar mot fönsterblecket... och sommaren känns väldigt avlägsen... och hösten närmare än någonsin...

Suttit och tittat igenom lite bilder från sommaren... hittat några bra till... som jag tänkte ni kunde få se... i brist på annat...




Hoppas vädret är lite bättre hos er... och att ni får en bra avslutning på veckan... nu väntar dagens arbetsuppgifter på att bli utförda...

I´ll be back !

BloggRegistret.se

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina bilder, Tierra, här på västkusten är det inte alls bättre än i huvudstaden. Tack för värmande ord, och jag är bättre nu och imorrn är det jobb igen.

Ha en bra dag även om det regnar
//Magnus

Anonym sa...

Så fina bilder!!! Här regnar det inte... ännu... Men det hänger i luften!

Hoppas att du får en bra dag trots väder!!!

**MY LIFE** sa...

Kom en jätte skur här för en stund sen..
Verkligen fina bilder. Gillar skarpt den med båten i dimman.
Verkligen fin..
Hur går det med nya kameran? Hittat avtryckaren ännu? fniss
Ha det gott
XENA

Anonym sa...

Wow, vilka bilder! Speciellt den andra, den med båten. Nu ska jag rösta på dig!

Anonym sa...

Den på båten är helt fantasktisk!!!
kram
/M

Anonym sa...

Vackra bilder som vanligt=)

Anonym sa...

Tack vad fina dom är..
Som vanligt går dom i rött och orange mest hem hos mig.. men alla är givetvis lika fina..
Spöregnet igår ja det kunde jag inte undgå var hos tandläkaren när det vräkte ner som mest..
Kände mig som en dränkt katt..
Nu åker jag bort ett tag ska bli skönt säger därför ha en trevlig helg och vecka..
kram Night lady