2007-08-17

Efterlysning...

Argh... att det ska vara så hopplöst ibland...

Jag är på jakt efter ett s.k. batterigrepp till min kamera... men det tycks vara stört omöjligt att hitta ett... och jag har verkligen letat överallt... letat på nätet och ringt runt till olika fotohandlare...

Men hittills UTAN RESULTAT... och det värsta är att jag också har fått signaler... som jag inte vill / kan tro... signaler som tyder på att det slutat tillverkas hos Canon...

Finns det någon vänlig själ som kan tipsa mig om VAR jag kan få tag på ett batterigrepp (BG-E2) till en Canon EOS 30D ?

Jag är snart nästan beredd på att betala hittelön... men riktigt så långt ska jag väl inte behöva gå... ;-)

Måste rusa nu... mer jobb väntar... återkommer...

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skulle ju kunna kika på tradera!

Lycka till!!!