2007-08-06

Ännu ett år...

Kanske borde man inte påpeka det själv... än mindre att skriva det i sin blogg... men det är som rubriken säger... ännu ett år har gått... passerat förbi... och jag har precis blivit ett år äldre...

Kan inte direkt påstå att jag gillar det... det är som min mamma sa häromdagen... "Åren går mycket fortare när man är äldre"... *suck*

Och visst stämmer det... snabbt har det gått... och dessutom har det verkligen hänt en hel del senaste året... en del både oväntade och otroliga saker...

Man befinner sig väl verkligen MITT I LIVET just nu... och jag vet att det finns de som säger att det är den bästa tiden... så har jag ändå, på något sätt, svårt att hålla med...

Kanske är man inte äldre än man gör sig... eller än man känner sig, kanske ska man försöka se mer postivt på det... jag vet inte...

Hur som helst... det är som det är... jag väntar nog lite till med att sätta mig på parkbänken... och får väl sätta fart och jobba lite nu i stället... efter den sedvanliga påfyllningen av kaffekoppen förstås...

Ha en fin & solig måndag !



P.S. Ett STORT TACK till er som lagt gårdagens datum på minnet och som tittade in här för att lämna en liten hälsning till mig :-)

Bilden... ja, den hittade jag på nätet som vanligt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, just det ja =)
Dem 5.e var det igår.
GRATTIS i efterskott får jag säga då.
Min lilla vän....det är sant som det är sagt. Man är inte äldre än vad man gör sig/känner sig.

Själv är jag 27 och känner mig som 40...:S

Men det går väl över.

Kram på dig och ha en sooolig dag idag =)

Anonym sa...

Jahaja, det var den 5/8... Så ett GRATTIS i efterskott då...

Ha en bra dag nu och jobba lugnt!

Maria sa...

Sorry, jag är helt lost på datum just nu, men GRATTIS i efterskott!!!! Hoppas dagen blev bra och man blir aldrig äldre än vad man gör sig:) KRAM

Anonym sa...

Hej Tierra,
Grattis till ett nytt år och nya möjligheter :-)
Alla åldrar har sina positiva och negativa sidor. Ja, åren bara rusar förbi i allt snabbare takt, medan vi rusade förr och sakta in med varje år som går.

Kramis