2007-08-02

Plats för tankar...

Som sagt, många bilder blir det... och denna gång är det några från en plats jag nog aldrig hade hittat till själv... inte utan att jag läst hos en av mina äldsta bloggvänner - Läs hans egen blogg här

Jag förstår nu väldigt väl... varför denna plats är så fängslande... och jag tror nu att ni kanske förstår... att det är Hovs Hallar som jag pratar om... en mycket viktig och central plats för honom...

Det var så avkopplande för både själ & hjärna... och det gavs tid för eftertanke... att få ströva runt på denna underbara plats...

Och... som ni ser på en av bilderna... så lämnade jag ett litet diskret spår efter mitt besök... får jag en chans, så återkommer jag dit...















Foto: Tierra

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad kan jag säga. Ryser i hela kroppen. Du har verkligen hittat den där speciella känslan. Mycket fint./Thor-Björn

Maria sa...

Oh yes, Hovs hallar är underbart!!

Anonym sa...

Otroligt vacker och stämningsfullt.
Där skulle jag kunna sitta hur länge som helst om jag fick chansen.
Jätte fina bilder, verkligen

XENA

Anonym sa...

Jag hittade hit på Thor-Björns sida, och tack vare den så känner jag lite till Hovs hallar, det var verkligen fina bilder, får jag tillfälle ska jag besöka platsen någon gång.

Ha det bra/Magnus

Anonym sa...

Svar på din fråga: Canon EOS 30D, Canon EF-S 17-85/4-5,6 IS USM, Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM./Thor-Björn

Anonym sa...

Gud så vackert! Dit måste jag ta mig en vacker dag...