2007-08-21

Mot köket...

Eftermiddagen lider mot sitt slut... det har varit på en hel del möten idag... och inte blir det lugnare i kväll heller... ett mindre planeringsmöte med scouterna kl. 18... och sedan kårstyrelsemöte från 19-21...

Helst ska jag försöka hinna hem och äta också... det har liksom inte funnits tid för mat under dagen idag... men, med mitt yrke så är det ju inte någon ovanlighet precis...

Just nu suger det rejält i magen, nästan svider... och det vet jag ju, med min bakgrund... DET är inte bra... heller...

Kanske ska jag smita lite tidigare... och ställa mig själv vid spisen, vilket inte är helt ovanligt faktiskt... kanske dags för någon av mina små "berömda" maträtter... *skrattar*

Och jag är faktiskt ganska bra på att laga mat... så det så !

Ha en bra kväll !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

BloggRegistret.se

6 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det roligt att laga mat..om man har gott om plats och är "ensam" i köket.

Ha det bra/Magnus

Anonym sa...

Ja, laga mat är roligt.
Jag håller med förre skrivare ..."om man är ensam i köket"
Jag brujar ha två ungar springa kring fötterna ..ingen höjdare :)

Kram på dig och ha en bra natt.
(det förtjänar du..en god natts sömn), vonkan

stella sweden sa...

Hoppas det smakade!
Själv föredrar jag att sätta mig vid dukade bord med mat andra har lagat...

Fin bild!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Anonym sa...

god morgon min vän
Inte ska slarva med maten, inte alls bra...=)
Lämnar en frukostbricka och önskar dig en bra dag, kramar =)

Anonym sa...

Tänk vilket lyx det hade varit för mig att just få sätta mig vid dukat bord. Jag är den som ensam står för matlagningen hemma..
Hoppas de har vett att uppskatta din mat och viljan att tillaga den
XENA

Anonym sa...

Det tror jag säkert. Hoppas du hann stilla din hunger i tid/kram