2007-08-13

Inte igår precis...

Det var inte igår precis... som jag hade chansen att skriva en blogg på kvällstid... tror senaste gången var något tillfälle strax innan min semester... då jag t.o.m. fick till några nattbloggar...

Men så sent blir det nog inte nu... det är jag alldeles för trött och slut för... gick, som jag skrev i morgonens blogg, upp extra tidig i morse... redan kl. 05:00... bara för att bussarna här inte börjar gå före 6... och då skulle sonen redan vara på jobbet...

Normalt åker han med en arbetskamrat... men i morse gick inte det... av någon anledning... och då fick jag ställa upp... vilket i sin tur ledde till att jag var på jobbet redan vid halv 7... *gäspar*

Jag hann tyvärr inte prova nya kameran... i någon större utsträckning under helgen som gick... så jag får nog återkomma med lite bilder längre fram... tar väl några testbilder först så jag lär mig hur denna kamera funkar... då det skiljer en del mot min förra...

Fast det är väl lite som att lära sig simma eller cykla... det sitter ganska snart i ryggraden... så jag lär nog "plåga" er inom kort med nya... förhoppningsvis intressanta motiv...

Nu är det nog dags att lägga ner huvudet på kudden... klockradion står på 06:00 som vanligt... och jag behöver nog lite sömn... så kanske morgondagen kan bli bra...

God Natt & Sov Gott !


Foto: Tierra (med nya kameran)

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

ny dag nya bekymmer Kram Anna-karin