2007-08-27

Samma visa...

Jo... tandläkarstolen kommer förbli tom även denna gång... jag har avbokat tiden... ännu en gång... varje gång...

Jag fick en tid redan i våras... och jag bokade snabbt om den 6 månader framåt... i fredags damp kallelsen från Folktandvården ner i brevlådan igen...

Men jag vill inte... vågar inte... kallsvettig över hela kroppen bara av att tänka tanken... usch, det är så fruktansvärt vidrigt...

*kastar snabbt kallelsen i papperskorgen*

Bäst att jobba vidare... fast arbetslusten är i botten... också igen...

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du, jag är likadan med tandläkare... Men sen fick jag gå till en privattandläkare som jag blivit tipsad om... Jag fick en helt annan behandling som kunde få mig att stå ut...

För innan jag kom dit så var två tänder färdig att ryckas... Jag kunde ju ha besparat mig det om jag gått varje år istället för var tionde...

Kram på dig!

Anonym sa...

Ja usch! Jag hade en tid i fredags, som jag avbokade. Och innan dess var det nog i december.
En vanlig undersökning känns jättejobbig, men kanske skulle gå att hantera. Men tänk om jag har ett hål. Då måste man ju sitta kvar tills de är klara.

Anonym sa...

Vet inte om jag nämnde det i ditt förra inlägg om tandläkare.Men jag VET att man kan få narkos,så att du inte vet om vad som sker och har gjorts. Kanske det är en idé.
Ha det gott/kram