2007-09-12

Starten...

"Vilsen i bokstavslandet... eller kanske är det i tankelandet...
som korsdraget råder... Jag vet inte... Jag vet bara att jag
speglade mig här en stund, i din värld... Vem du nu än är..."

****************


"So I found the reason to stay alive
Try a little harder see the other side
Talking to myself, too many sleepless nights
Try to find a meaning to this stupid life

I don't want your sympathy
Sometimes i don't know who to be

Hey, what you’re looking' for?
No one has the answer, they just want more
Hey who's gonna make it back?
This could be the first day of my life..."


***************

This was, truly, the first day of my life...


BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon på dig min käre vän =)
Jo du, tanten höll minsann andan, trodde nästan att Tant Rut tagit död på "burken" efter "tokrycket" ...men "burken" suckade till och gick igång, precis som vanligt..vilken lättnad för Tant Rut ;)
"Burken" står nu nöjd och glad och verkar trivas i sitt nya rum =)

Du kanske behövde den där lilla "försovningen" ;)

Ha en bra dag,lämnar en påse blåbärsbullar , kramar =)

**MY LIFE** sa...

Hej vännen..
Har suttit och läst och inte kommenterat varje inlägg. Du skriver så flitigt så jag hinner inte med *fniss*
Skickar en kram och hoppas att tiden inte är ur led idag också..
NU ska här sättas fart. Therer is much to be done...
HÅller på att försöker få lite ordning på en massa man har i skåp och garderober.. PUST..

Ha en fin dag
XENA