2007-09-28

Friday night live...

Eller nått sånt... sitter i alla fall här framför datorn... och har inte särskilt mycket att göra... jag har redan uppdaterat ett par andra hemsidor... och nu dags för ett par rader i bloggen också...

Men vad ska jag skriva då... det är ju inte lika enkelt att komma på precis... det är inte så mycket jag har att berätta... hur kul är det att få veta att jag sitter på en hård köksstol framför datorn...

Hade varit mycket roligare att ha haft något annat att göra... till och med hunden tittar upp på mig med uttråkad min... i alla fall en kort stund... sen lägger han sig och sover precis innanför ytterdörren...

Nej, så värst mycket roligare blir det väl inte idag... det får väl bli en stunds planlöst surfande... och sedan får man väl slå sig ner framför TV:n... kanske ska jag passa på att se någon bra film som bara JAG gillar... nu när ingen annan kan tycka si eller så...

Ja, så får det nog bli... och jag får väl därför passa på att önska er allihop en fortsatt trevlig kväll...

BloggRegistret.se

Inga kommentarer: