2007-09-13

Kära dagbok...

Är lite fattig på ord just nu... suttit en lång stund och försöka samla ihop pusselbitarna... och få dem på plats... men det verkar lönlöst just nu... och jag sitter mest och stirrar ut genom fönstret...

Utanför lyser solen denna morgon... och det ser ut att kunna bli en fin höstdag... redan sent i går kväll syntes det att det klarnat upp... för hela himlen ovanför mitt huvud... var fyllt av tusentals och åter tusentals stjärnor... långt där ute...

Funderade mer än en gång om jag skulle göra ett försök... släpa ut stativet och kameran... försöka fånga den fantastiska bilden som visades för mina ögon... men det får bli en annan dag... tröttheten gjorde sig påmind... och jag kröp till sängs...

Ja, ja... det kan nog bli en bra dag... idag...

BloggRegistret.se

Inga kommentarer: