2007-09-14

Något på gång...

Tror att jag börjar känna av en begynnande förkylning... det killar & kliar i näsan och i halsen... och det verkar ju inte precis som om jag är ensam heller... flera av mina arbetskamrater går omkring här och nyser... och bland bloggarna är många också förkylda...

Har ingen lust att bli sjuk... måste stoppa detta i tid... så det är nog bäst att peta i sig en huvudvärkstablett eller två... och sen krypa till sängs tidig i kväll...

Jag hoppas bara det är något kul på TV... för just nu har jag ingen ny film att titta på... har inte köpt någon DVD på länge nu... men det kanske är dags att kolla upp vad som kommit ut sen sist...

Får se om jag hinner kolla på Discshop.se eller CDON sen... för om jag trots allt tvingas tillbringa helgen i sängen (hemska tanke)... så vill jag lite tips på bra filmer... att hyra om inte annat...

Men jag lovar... på måndag är jag tillbaka... oavsett hur förkyld jag än är... för inte sjutton kan jag vara utan er... och bloggen...


Ha en riktigt trevlig helg !

BloggRegistret.se

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa ju det... FÖRLÅT, jag skulle ha hållt mig härifrån ett tag till så jag inte smittar andra:)) Jag har talas om att om man har en röd solhatt på sig så motar man basiluskerna i dörrn.... Skämt åtsido... Synd om du blir sjuk, jag har varit och är rejält sjuk...

Hoppas att du håller dig frisk och att helgen blir bra!!!

Anonym sa...

Krya på dig..
Glöm inte halsduk & febertermometer så är helgen räddad..

Anonym sa...

Men lillen då...
Hoppas det inte bryter ut helt då.
Det är aldrig roligt att vara sjuk.

(förutom när man gick i skolan
och ville slippa vissa lektioner, eller
allt vad skola hette... hihihi)

Kram på dig och trevlig helg!

Anonym sa...

Vitlök!
Massor!
Eller?
He!
Ops, sorry - inget kul att snörvla ju.
Men ändå . . .
=)

stella sweden sa...

Filmtips...The Guardians!
;)

Maria sa...

KRYA PÅ DIG!! Har inget tips annat än att unna dig en helg i sängen/soffan och bara koppla av:) Kram

Anonym sa...

Lite uppmuntran: Du lämnar ett avtryck långt in i min själ
var det vi som var gjorda för varandra
eller var det bara en illusion som förblev
en sång som ljuder tonlöst som ska vandra
och är allt som vi upplevt som vi hade ett tag
är det bara jag som inte förstod
jag känner hur det kalla och isiga som finns
är ett verk av mig som stelnade ditt blod
för när klockorna har klingat och det inte finns nåt mer
är en dag som har lagts till och följs av flera
men jag vet jag handla fel när jag inte förstod
mina ord dom finns ej mer nej aldrig mera...

Anonym sa...

Hoppas du inte är dålig. Ha en fin dag/kram